Anunțul făcut de o bancă din România. Ce schimbări urmează să se producă
Banca Transilvania, a treia cea mai mare instituţie de credit din piaţa locală a făcut un anunț cu privire la schimbările la care urmează să apeleze. Aceasta se află într-un proces de rebranding, care constă în redesenarea siglei în culorile tricolurului: galben, roşu şi albastru.
Instituția va avea o nouă identitate de brand, care exprimă ideea de România, modernitate, respect şi energie, valori cu care BT se identifică, spun reprezentanţii băncii
“Banca Transilvania se află acum într-o nouă etapă de dezvoltare şi de maturizare, iar noul concept de brand reflectă foarte bine ceea ce suntem: bancă românească şi campion local, care susţine cu respect, pasiune şi idei noi spiritul antreprenorial românesc şi vise care se transformă în realizări” – declară Horia Ciorcilă, preşedintele Consiliului de Administraţie al Băncii Transilvania.
Rebrandingul a fost realizat în parteneriat cu Brandient și a cuprins mai multe etape: audit, redesenarea identităţii vizuale, trasarea strategiei de brand şi de comunicare, respectiv implementarea, etapă care este în derulare atât la nivelul băncii, cât şi al companiilor Grupului Financiar Banca Transilvania.