Au pariat şi au câştigat! Degeaba însă au mers cu biletele norocoase la agenţia de pariuri, că această nu le-a dat banii. Şi vorbim de aproape 30.000 de euro. Este vorba despre doi tineri care obişnuiesc să joace de ani buni, iar acum se simt înşelaţi de casă de pariuri sportive, scrie opiniatimișoarei.ro.
Cei doi au jucat mai multe bilete la sfârşitul săptămânii trecute, la o agenţie de pe strada Dorobanţilor. Tinerii au reuşit să ghicească rezultatele meciurilor. Însă, când au mers să-şi ridice premiul, au avut parte de o surpriză.
„Duminică după amiază, împreună cu un prieten, am plasat nişte bilete la agenţia Fortuna Bet de pe stradă Dorobanţilor din Timişoara. În momentul când am mers să ridicăm câştigurile, ei au invocat o greşeală de-a operatorului lor şi anume că nu a înregistrat pe casă de marcat miza noastră şi, din acest motiv, refuză să ne dea banii. Eu am biletele. În sensul acesta, regulamentul lor e foarte clar, tipizarea biletelor trebuie să fie precedată de plata mizei. Pe mine nu mă interesează că ei îşi angajează personal necalificat şi care face greşeli. Din punct de vedere juridic, acest bilet de pariuri are valoare de contract. Eu mi-am îndeplinit obligaţia contractuală plătind miza, ei trebuie să îşi îndeplinească obligaţia corelativă de a plăti eventualul câştig”, spune pentru opiniatimisoarei.ro Iasmin Iovanuț, unul dintre cei doi tineri care se declară păgubiţi.

(foto: spre exemplificare, trei dintre cele 9 bilete jucate)
Reprezentanţii agenţiei de pariuri au refuzat să îi dea banii motivând că angajatul care a prelucrat biletul ar fi bătut greşit în casa de marcat, susţin cei doi jucători.
„Eu am fost să pun biletul. Eu i-am dat băiatului de la casă banii. Se vede şi pe camera de luat vederi câţi bani i-am dat. Nu e problema mea dacă băiatul a bătut greşit suma pe care eu i-am dat-o. Eu i-am dat banii, el mi-a dat biletul. Acum, când am fost la ei să îmi ridic câştigul, mi-au cerut biletul. Nu am de ce se la dau biletul. Dacă eu le dau biletul, pot să îmi iau gândul de la bani. Eu înţeleg că ei au acum o gaură mare în casă, dar eu nu am de ce să le înmânez biletul, că să îşi acopere ei gaura. Asta e problema lor internă şi nu are de ce să îmi afecteze mie câştigul”, a completat pentru opiniatimisoarei.ro Claudiu Martescu, celălalt parior.
Tinerii s-au adresat conducerii de la Bucureşti a firmei, care are agenţii în aproape toată ţara, şi au cerut explicaţii. Iar mai apoi a făcut notificare către Oficiul Naţional pentru Jocuri de Noroc, cel care reglementează activitatea acestui tip de afacere.
” Conform REGULAMENTULUI dumneavoastră aprobat de Comitetul de supraveghere al ONJN, tipizarea biletului este precedată de achitarea mizei care se înmulţeşte cu cota. Art. 17 alin. 1 lit. a din REGULAMENT prevede că „…. biletul este achitat de jucător apoi este validat şi înregistrat în sistemul electronic” De asemenea art. 9 alin. 4 din REGULAMENT dispune că nici un pariu nu este valabill până clientul nu primeşte biletul. Per a contrario dat fiind faptul că subsemnaţii suntem în posesia biletelor rezultă că aceste bilete sunt perfect valabile”, se arată în informarea pe care cei doi au făcut-o către reprezentanţii Casei de Pariuri.
„Eu am discutat şi cu managerii, şi cu ONJM-ul, ei sunt cam limitaţi ca atribuţii. Până în 2013 era de competenţă OPC-ului. În 2013 s-a înfiinţat Oficiul Naţional pentru Jocuri de Noroc, dar multă vreme nu au avut norme de aplicare. De-abia acum, în 2016 s-a dat un HG 111/2016 în care se prevăd normele metodologice. Ei nu pot decât să îi sancţioneze cu amenzi de 25.000 de lei, dar pe mine nu mă pot ajută cu nimic. Fiecare casă de pariuri are un regulament, pe care îl supune spre aprobare comitetului de supraveghere din cadrul ONJN-ului”, a adăugat pentru opiniatimisoarei.ro Iasmin Iovanuț.
Timişorenii spun că în regulamentul de funcţionare al agenţiilor de pariuri scrie foarte limpede că orice greşeală de acest fel şi-o asumă organizatorul jocului. Ba mai mult, conform regulamentului, agenţia ar fi obligată să le plătească celor doi suma câştigată, în cel mult 3 zile lucrătoare de la momentul validării rezultatelor.

„Biletul a fost omologat duminică seara, și regulamentul lor, articolul 17, aliniatul 3, prevede că au la dispoziție trei zile lucrătoare ca să ne dea banii. Suntem deja în a patra zi și, bineînțeles, că nu s-au sinchisit să ne facă plata. În total, noi am pus 9 bilete, iar suma pe care trebuie să o primim e de 129,999,99 lei, adică aproximativ 28.000 de euro”, a mai spus Iasmin Iovanuț.
Contactați de reporterul opiniatimisoarei.ro, reprezentanții zonali nu au oferit detalii cu privire la această situație și ne-au îndrumat către conducerea centrală a companiei. Aici însă, nimeni nu a răspuns la numărul de telefon afișat pe site-ul oficial al Casei de Pariuri.
Dacă nu vor reuși să intre în posesia banilor pe care i-au câștigat pe cele 9 bilete jucate la pariuri, cei doi sunt hotărâți să meargă în instanță pentru a-și găsi dreptatea.
Nu prea sunt de acord cu aceasta stire…Daca verificati codul,niciunul nu este valabil..