Cum a ajuns Mark Zuckerberg să piardă 2,5 miliarde de dolari în urma unei simple declarații
Fondatorul Facebook, Mark Zuckerberg, a ajuns să piardă 2.5 miliarde de dolari din avere după ce a anunțat că veniturile din publicitate ar putea fi „semnificativ” reduse şi că se pregătesc de investiţii „agresive”.
Scăderea s-a produs în ciuda faptului că Facebook a avut un trimestru financiar foarte bun, depăşind aşteptările analiştilor de pe Wall Street, potrivit Business Magazin.
În ultimul trimestru veniturile din publicitate au crescut cu 59% la 6,8 miliarde de dolari, advertising-ul de pe mobile reprezentând aproximativ 85% din această sumă.
Cu toate acestea, reprezentanţii companiei au spus că această creştere a veniturilor din publicitate ar putea fi semnificativ redusă şi că „va continua să muncească din greu pentru a inova” anunţurile publicitare.
De asemenea, după ce conducerea reţelei a avertizat că veniturile din publicitate ar putea fi „seminifactiv” reduse şi că se pregătesc de investiţii „agresive”, investitorii Facebook vindeau ieri acțiuni.