Procurorii DNA au descins, marți dimineață, la Primăria Cluj-Napoca și fac cercetări cu privire la proiectul de ticketing, realizat de municipalitate din fonduri europene.
Anchetatorii verifică documente privind implementarea proiectului de ticketing, care vizează modernizarea sistemului de vânzare a biletelor de transport în comun de către compania de transport public.
Procurorii DNA au mers la sediul Primăriei Cluj-Napoca, pentru a verifica documente legate de acest proiect, dar se fac verificări şi în teren, în staţiile de transport în comun, unde sunt amplasate noile automate pentru bilete.
Valoarea totala a proiectului este de 33.679.814,16 lei cu TVA, din care valoarea totala nerambursabila se ridica la 25.721.237,74 lei. Firmele care s-au ocupat de lucrari si dotari sunt SC Ramb Sistem SRL si SC CS Vision SRL care sau castigat contractul pentru suma de 26.107.319,59 lei (cu TVA).
Acesta prevede instalarea a 61 de automate de vânzare a biletelor şi instalarea de validatoare în mijloacele de transport în comun. Acesta mai prevede modernizarea a 87 de staţii de transport în comun, montarea a 74 de panouri de afişaj în staţii care vor furniza informaţii legate de timpul estimat de sosire în staţie a mijloacelor de transport în comun, amplasarea a 136 de validatoare a legitimaţiilor de călătorie în staţii şi a 327 de validatoare în mijloacele de transport în comun, achiziţionarea a 20 de terminale portabile pentru controlorii de bilete.