„Pro TV, rușinea presei: două luni de atacuri la Călin Georgescu fără rezultat. Esca, varianta glossy a lui Gâdea”

Pro TV, cândva emblema presei independente din România, pare să-și fi pierdut complet busola. De două luni, postul își consumă resursele într-o campanie agresivă împotriva lui Călin Georgescu, fără niciun efect notabil. Publicul nu doar că nu pare convins, dar nici măcar nu mai ia în serios discursurile devenite unidimensionale, pline de platitudini și propagandă. În centrul acestui spectacol trist, Andreea Esca, cândva un simbol al credibilității, s-a transformat într-o versiune glossy a lui Mihai Gâdea – același partizanat, dar cu mai mult zâmbet.
Campania anti-Georgescu a Pro TV arată o transformare alarmantă a postului care, altădată, era sinonim cu profesionalismul jurnalistic. În loc să prezinte informații echilibrate sau analize pertinente, Pro TV repetă obsesiv aceleași clișee despre Georgescu, într-un efort evident de a-l discredita. Problema? Publicul nu este atât de naiv cum își imaginează strategii editoriali ai postului, iar acest asalt mediatic lipsit de substanță își ratează complet ținta.
Mai grav este faptul că Esca, figura iconică a Pro TV, alege să se asocieze cu acest gen de jurnalism partizan. Comparația cu Mihai Gâdea de la Antena 3 nu mai este o exagerare: și ea pare să fi abandonat orice pretenție de echidistanță, servind cu același zel narativele impuse de cei aflați la putere. Diferența e că Gâdea o face cu patos, iar Esca cu un zâmbet bine exersat.
Ceea ce rămâne din această campanie eșuată este o pată pe imaginea Pro TV. În goana după influență sau favoruri politice, postul și-a pierdut credibilitatea. Iar pentru Andreea Esca, care cândva era vocea obiectivității, asocierea cu acest tip de jurnalism nu va face decât să-i știrbească definitiv reputația. Publicul, însă, vede tot. Și sancționează.
de mult pro tv a ajuns un gunoi si parasuta asta la fel.