Sistemul ING Homebank a picat din nou. „Cam câtă încredere să mai avem în voi”
Serviciul Home’Bank al ING Bank a devenit nefuncţional vineri după-masa, problemele fiind sesizate de mai mulţi clienţi ai băncii pe pagina de Facebook a instituţiei de credit. Mai mult, clienţii ING Bank arag atenţia că sumele aferente unor plăţi făcute la sfârşitul lunii august la POS-urile Băncii Transilvania au fost retrase din cont de două ori.
„IAAAAAAR A CĂZUT SISTEMUL HOMEBANK!!!! Din cauza celor care îşi verifică conturile dacă nu cumva Banca Transilvania a luat de două ori banii pentru tranzacţiile din 28 septembrie clienţilor care au plătit la POS-uri ale Băncii Transivania“, a scris un client al băncii pe pagina de Facebook a ING Bank.
„Bună ziua. Home’Bank este nefuncţional. Ba nu merg cardurile, ba nu aveţi bani în bancomate, ceva trebuie să nu meargă în fiecare zi la ING“, a scris un alt client.
„Apropo… cam câtă încredere să mai avem în voi după asemenea ”probleme” și răspunsuri la aceste probleme?”, mai scrie un client.
Un client ING Bank a postat răspunsul primit de la bancă în legătură cu dublarea plăţilor făcute la sfârşitul lunii august la POS-urile Băncii Transilvania.
„ING Web Café: Salutare, Nicu! Din păcate, este vorba despre un fişier de plăţi dublate de Banca Transilvania. S-a întâmplat să aiba şi ei o problemă în sistem şi, din acest motiv, au fost dublate sumele decontate în 30 august. Noi le-am cerut de urgenţă returnarea banilor şi vom anunţa când se rezolvă! Zi cu soare!“, a arătat banca, într-un răspuns la sesizarea clientului.
Banca nu a oferit până la acest moment explicaţii privind problemele semnalate de clienţi.